FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?

Iets gevonden wat je graag wilt kopen? Plaats het product in je digitale winkelwagen via de 'voeg toe aan winkelwagen' knop. Je kunt natuurlijk ook verder winkelen, maar let op: de artikelen in je winkelwagen worden pas voor je gereserveerd nadat je, je bestelling hebt geplaatst. Om je bestelling af te ronden, ga je naar je winkelwagen en zo door naar de kassa. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer je spam-map, bevestigingsmails komen daar soms terecht. Als de betaling succesvol is verlopen en het geld van je rekening is afgeschreven, kun je ervan uitgaan dat de bestelling succesvol is verwerkt en je deze de volgende werkdag zult ontvangen. Bij twijfel kun je contact met ons opnemen via info@dailydiva.com

 

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Je hoeft geen account aan te maken, je kunt gewoon als gast afrekenen wanneer je een bestelling plaatst. Wij raden je echter aan om je bij ons te registreren om van verschillende voordelen te profiteren: je kunt je bestelgeschiedenis bekijken, artikelen aan je verlanglijstje toevoegen en je persoonlijke gegevens opslaan zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen. Je kunt je ook aanmelden om op de hoogte te blijven van nieuwe producten en promoties

 

Hoe weet ik wanneer mijn pakket vanuit het magazijn wordt verzonden?

Wanneer je pakket het magazijn verlaat, sturen wij je een e-mail met de melding dat je pakket onderweg is, samen met een track & trace link om je pakket te volgen. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling volgen met het track & trace nummer van de bezorgdienst, die je ontvangt nadat het pakket door ons is verzonden.